Wybrane wilki z Watahy Czarnego Kruka można adoptować za pozwoleniem autora i pisać nią opowiadania. Jedynym bezwzględnym warunkiem jest posiadanie min. levelu 10 jedną z postaci, którą się już należy do WMW. Taka postać nie jest wpisywana w tabelkę, co jest równoznaczne z tym, że można pisać tak często (lub rzadko) jak się chce i nie ponosić za to żadnych konsekwencji. Taka postać nigdy nie zostanie wyrzucona.
Za uzupełnienie zarysu formularza do mało szczegółowego otrzymuje się 2 SG dla postaci z WMW.
Za uzupełnienie zarysu formularza do szczegółowego otrzymuje się 4 SG dla postaci z WMW.
Za uzupełnienie mało szczegółowego formularza do szczegółowego otrzymuje się 1 SG dla postaci z WMW.
Osoby adoptujące postać są zobowiązane do uzupełnienia braków w formularzu tak, aby był szczegółowy. Punkty z gwiazdkami są punktami tylko dla osób adoptujących postać.
Mało szczegółowe formularze
Dorosły wilk
Wygląd: (Szczegółowy opis wyglądu, bądź własnoręcznie wykonany rysunek, albo jedno i drugie. Można również wykorzystać pracę osoby, która zezwoliła Ci na używanie obrazka, lecz w takim przypadku wymagam dowodu rzeczowego pod postacią screenu rozmowy z autorem. W późniejszym czasie za stawkę 100 SG można zakupić Tęczowe Piórko Suzy, dzięki któremu można otrzymać rysunek z wilkiem na podstawie opisu od samej Adminki. Innym możliwym wyjściem jest skorzystanie z gotowych kreatorów wilków dostępnych w Internecie, np. 1, 2, 3.)
Imię: (Nie może się powtarzać. Nie ma również znaczenia to, czy będzie jedno, czy dwuczłonowe.)
Wiek: (Wiek Twojego wilka oraz pozostały czas jego życia – przedział znajduje się tutaj. Wilki z WCK żyją od 2 do 13 lat)
Rasa: (szczegóły tutaj)
Rasa: (szczegóły tutaj)
Płeć: (basior/wadera – to pierwsze oznacza samca, drugie z kolei samicę.)
Status: (Innymi słowy – zajęty, wolny, poszukuje, czy jest w kimś zakochany/zakochana?)
Płodny: (tak/nie)
Płodny: (tak/nie)
Stanowisko: (Zajrzyj do zakładki "Stanowiska". Można wybrać maksymalnie dwa dostosowane do swojego poziomu; patrz na te przeznaczone dla levelu 0. Później, wraz z zdobyciem wyższego poziomu można je zmieniać.)
Charakter: (Min. 5 cech charakteru, choć naprawdę wolałabym opis. Przy jego tworzeniu, historii oraz umiejętności polecam korzystać z tego testu, by nie wyszła nam typowa Mary Sue, <czyt.: chodzący ideał lub Dark Mary Sue, czyli postać przesadnie stylizowana na mhhroczne emo> której niestety jest dużo na watahach. Rozwiąż część 1 i 5. Jeśli wyjdzie Ci w nim więcej niż 40 pkt., to wiedz, że powinieneś/powinnaś coś poprawić.)
Żywioł przewodni: (powietrze/ogień/woda/natura/energia/mrok/światło/czas/chaos/harmonia/śmierć/miłość/iluzja/pogoda; żywioł ten wilk już musi posiadać na starcie lub być z nim powiązany [np. mrok jest tym samym co ciemność czy noc] i jest on najważniejszą mocą, jaką posiada. To właśnie dzięki niemu powstaje pełna nazwa tytułu postaci.)
Żywioły: (Na start 1 żywioł, po ukończeniu 3 lat oraz posiadaniu min. 20 pkt. mocy można dodać drugi, trzeci z kolei pod warunkiem ukończenia 8-miu lat i posiadania 40 pkt. mocy, a czwarty i za razem najtrudniejszy do zdobycia wymaga ukończenia 15 roku życia wilka oraz 80 pkt. mocy. Należy pamiętać, że na start nie można wpisać sobie od razu np. 40 pkt. mocy, a co jednie uzbierać je w późniejszym czasie, już po dołączeniu do watahy.)
Talenty: (Proszę o dokładne wymienienie umiejętności wilka. Nie ma ograniczonej ilości. Muszą być powiązane z wymienionymi żywiołami i mogą być też tutaj wymienione inne umiejętności np. ładnie rysuje itd.)
Umiejętności: (masz do rozdzielenia 80 pkt. między szybkość, wytrzymałość, siłę, zwinność (giętkość), skoki i inteligencję. Moc, której masz 10 pkt. to niezależna umiejętność, nie można jej podzielić. Szczegóły tutaj. Poniżej można również odnaleźć nieco więcej na temat samych w sobie umiejętności oraz ich znaczeniu.)
Rodzina: (Może być rodzeństwo, matka, ojciec lub opiekun, ale pod zgodą wybranego innego wilka, jeżeli ten należy do watahy. Rodzinę można poznać później lub ewentualnie wpisać „nieznana”. Jeśli z kolei jest ona przedstawiona w którymś z op., wypadałoby ją tutaj przedstawić.)
Autor: (Twój login na Howrse lub adres e-mail)
Właściciel: (wpisujesz "brak")
Właściciel: (wpisujesz "brak")
Po przemianie: (Opis Twojego wilka po przejściu przemiany, o ile takową przechodzi. Mam tu na myśli zarówno przemianę w człowieka, jak i „formę wyższą” czy inne zwierzę.)
Szczeniak
Wygląd: (Szczegółowy opis wyglądu, bądź własnoręcznie wykonany rysunek, albo jedno i drugie. Można również wykorzystać pracę osoby, która zezwoliła Ci na używanie obrazka, lecz w takim przypadku wymagam dowodu rzeczowego pod postacią screenu rozmowy z autorem. W późniejszym czasie za stawkę 100 SG można zakupić Tęczowe Piórko Suzy, dzięki któremu można otrzymać rysunek z wilkiem na podstawie opisu od samej Adminki. Innym możliwym wyjściem jest skorzystanie z gotowych kreatorów wilków dostępnych w Internecie, np. 1, 2. PAMIĘTAJ, ŻE JAK DOROŚNIE WYŚLIJ LINK LUB OPIS DO STARSZEGO WYGLĄDU.)
Imię: (Nie może się powtarzać. Nie ma również znaczenia to, czy będzie jedno, czy dwuczłonowe.)
Ksywki: (Punkt nieobowiązkowy. Można tutaj wpisać wszystkie ksywki, pseudonimy oraz zdrobnienia imienia postaci.)
Tytuł: (Na start wpisujesz „Nieznajomy dla nieznajomych”.)
Wiek: (Wiek Twojego wilka oraz pozostały czas jego życia – przedział znajduje się tutaj. Wilki z WCK żyją od 2 do 13 lat)
Rasa: (szczegóły tutaj)
Rasa: (szczegóły tutaj)
Płeć: (basior/wadera – to pierwsze oznacza samca, drugie z kolei samicę.)
Status: (Innymi słowy – zajęty, wolny, poszukuje, czy jest w kimś zakochany/zakochana?)
Płodny: (tak/nie)
Stanowisko: (uczeń/uczennica. Gdy szczeniak podrośnie, wówczas należy zmienić jego stanowisko.)
Charakter: (Min. 5 cech charakteru, choć naprawdę wolałabym opis. Przy jego tworzeniu, historii oraz umiejętności polecam korzystać z tego testu, by nie wyszła nam typowa Mary Sue, <czyt.: chodzący ideał lub Dark Mary Sue, czyli postać przesadnie stylizowana na mhhroczne emo> której niestety jest dużo na watahach. Rozwiąż część 1 i 5. Jeśli wyjdzie Ci w nim więcej niż 40 pkt., to wiedz, że powinieneś/powinnaś coś poprawić.)
Żywioł przewodni: (powietrze/ogień/woda/natura/energia/mrok/światło/czas/chaos/harmonia/śmierć/miłość/iluzja/pogoda; jeżeli szczeniak posiada już jakiś żywioł, musi to być jeden z wyżej wymienionych lub być z nim powiązany [np. mrok jest tym samym co ciemność czy noc], jest on najważniejszą mocą, jaką posiada postać. To właśnie dzięki niemu powstaje pełna nazwa tytułu. Jeśli szczeniak takiego nie posiada, żywioł przewodni zostaje dopasowany również później.)
Żywioły: (Jeżeli szczeniak ma powyżej 1 roku, może mieć max. 1 żywioł. Dalsze zasady zdobywania żywiołów są opisane przy form dorosłego wilka. Z kolei jeśli szczeniak ma mniej niż rok, powinien mieć wpisany żywioł jako „nieznany”. Po ukończeniu roku może poznawać go stopniowo w op.)
Talenty: (Proszę o dokładne wymienienie umiejętności wilka. Nie ma ograniczonej ilości. Muszą być powiązane z wymienionymi żywiołami i mogą być też tutaj wymienione inne umiejętności np. ładnie rysuje itd.)
Potrafi czytać: nie (0/2)
Potrafi pisać: nie (0/2)
Potrafi liczyć: nie (0/3) (więcej informacji na ten temat uzyskasz na końcu tej zakładki)
Umiejętności: (Jeśli szczeniak ma poniżej 1 roku, masz do rozdzielenia 50 pkt. i 3 pkt. mocy, a jeżeli powyżej, to 70 pkt. i 5 pkt. mocy między szybkość, wytrzymałość, siłę, zwinność (giętkość), skoki i inteligencję. Moc to niezależna umiejętność, nie można jej podzielić. Szczegóły tutaj. Poniżej można również odnaleźć nieco więcej na temat samych w sobie umiejętności oraz ich znaczeniu.)
Rodzina: (Może być rodzeństwo, matka, ojciec lub opiekun, ale pod zgodą wybranego innego wilka, jeżeli ten należy do watahy. Rodzinę można poznać później lub ewentualnie wpisać „nieznana”. Jeśli z kolei jest ona przedstawiona w którymś z op., wypadałoby ją tutaj przedstawić.)
Autor: (Twój login na Howrse lub adres e-mail)
Właściciel: (wpisujesz "brak")
Szczegółowe formularze
Dorosły wilk
Wygląd: (Szczegółowy opis wyglądu, bądź własnoręcznie wykonany rysunek, albo jedno i drugie. Można również wykorzystać pracę osoby, która zezwoliła Ci na używanie obrazka, lecz w takim przypadku wymagam dowodu rzeczowego pod postacią screenu rozmowy z autorem. W późniejszym czasie za stawkę 100 SG można zakupić Tęczowe Piórko Suzy, dzięki któremu można otrzymać rysunek z wilkiem na podstawie opisu od samej Adminki. Innym możliwym wyjściem jest skorzystanie z gotowych kreatorów wilków dostępnych w Internecie, np. 1, 2, 3.)
Imię: (Nie może się powtarzać. Nie ma również znaczenia to, czy będzie jedno, czy dwuczłonowe.)
Ksywki: (Punkt nieobowiązkowy. Można tutaj wpisać wszystkie ksywki, pseudonimy oraz zdrobnienia imienia postaci.)
Wiek: (Wiek Twojego wilka oraz pozostały czas jego życia – przedział znajduje się tutaj. Wilki z WCK żyją od 2 do 13 lat)
Rasa: (szczegóły tutaj)
Rasa: (szczegóły tutaj)
Płeć: (basior/wadera – to pierwsze oznacza samca, drugie z kolei samicę.)
Status: (Innymi słowy – zajęty, wolny, poszukuje, czy jest w kimś zakochany/zakochana?)
Płodny: (tak/nie)
Płodny: (tak/nie)
Stanowisko: (Zajrzyj do zakładki "Stanowiska". Można wybrać maksymalnie dwa dostosowane do swojego poziomu; patrz na te przeznaczone dla levelu 0. Później, wraz z zdobyciem wyższego poziomu można je zmieniać.)
Charakter: (Min. 5 cech charakteru, choć naprawdę wolałabym opis. Przy jego tworzeniu, historii oraz umiejętności polecam korzystać z tego testu, by nie wyszła nam typowa Mary Sue, <czyt.: chodzący ideał lub Dark Mary Sue, czyli postać przesadnie stylizowana na mhhroczne emo> której niestety jest dużo na watahach. Rozwiąż część 1 i 5. Jeśli wyjdzie Ci w nim więcej niż 40 pkt., to wiedz, że powinieneś/powinnaś coś poprawić.)
Cechy szczególne: (Blizny; znamiona; talizmany; runy świecące w ciemności; głos, który brzmi jak grom i niesie się po całej okolicy; chodzenie z wiecznie uniesioną głową; bycie otoczonym przez pojedyncze sylwetki różnych postaci, mogących być zjawami; zamrażanie wszystkiego, czego tylko dotknie... innymi słowy coś, co wyjątkowo wyróżnia Twojego wilka spośród innych.)
Żywioł przewodni: (powietrze/ogień/woda/natura/energia/mrok/światło/czas/chaos/harmonia/śmierć/miłość/iluzja/pogoda; żywioł ten wilk już musi posiadać na starcie lub być z nim powiązany [np. mrok jest tym samym co ciemność czy noc] i jest on najważniejszą mocą, jaką posiada. To właśnie dzięki niemu powstaje pełna nazwa tytułu postaci.)
Żywioł przewodni: (powietrze/ogień/woda/natura/energia/mrok/światło/czas/chaos/harmonia/śmierć/miłość/iluzja/pogoda; żywioł ten wilk już musi posiadać na starcie lub być z nim powiązany [np. mrok jest tym samym co ciemność czy noc] i jest on najważniejszą mocą, jaką posiada. To właśnie dzięki niemu powstaje pełna nazwa tytułu postaci.)
Żywioły: (Na start 1 żywioł, po ukończeniu 3 lat oraz posiadaniu min. 20 pkt. mocy można dodać drugi, trzeci z kolei pod warunkiem ukończenia 8-miu lat i posiadania 40 pkt. mocy, a czwarty i za razem najtrudniejszy do zdobycia wymaga ukończenia 15 roku życia wilka oraz 80 pkt. mocy. Należy pamiętać, że na start nie można wpisać sobie od razu np. 40 pkt. mocy, a co jednie uzbierać je w późniejszym czasie, już po dołączeniu do watahy.)
Talenty: (Proszę o dokładne wymienienie umiejętności wilka. Nie ma ograniczonej ilości. Muszą być powiązane z wymienionymi żywiołami i mogą być też tutaj wymienione inne umiejętności np. ładnie rysuje itd.)
Słabe punkty: (Wszystkie wady Twojej postaci. Za równo jej fobie, jak i sposoby, jak można ją pokonać lub przechytrzyć. Nikt przecież nie jest doskonały, prawda? Z tego też powodu powinna mieć min. 2 skazy.)
Potrafi czytać: nie (0/2)
Potrafi pisać: nie (0/2)
Potrafi liczyć: nie (0/3) (więcej informacji na ten temat uzyskasz na końcu tej zakładki)
Potrafi czytać: nie (0/2)
Potrafi pisać: nie (0/2)
Potrafi liczyć: nie (0/3) (więcej informacji na ten temat uzyskasz na końcu tej zakładki)
Umiejętności: (tabela poniżej)
Rodzina: (Może być rodzeństwo, matka, ojciec lub opiekun, ale pod zgodą wybranego innego wilka, jeżeli ten należy do watahy. Rodzinę można poznać później lub ewentualnie wpisać „nieznana”. Jeśli z kolei jest ona przedstawiona w którymś z op., wypadałoby ją tutaj przedstawić.)
Głos: (Link do konkretnej piosenki na YouTube.)
Majątek*:
- SG: (Srebrne gwiazdki; waluta. Wpisujesz 0. Za każde op. otrzymujesz 2 SG, a w przypadku, kiedy jest ono naprawdę długie 4 SG. Można za nie kupować przedmioty ze sklepu.)
- ZK: (Złote Księżyce; waluta. Wpisujesz 0. Za każdy kolejny level dostaje się 1 ZK, który stanowi równowartość 30 SG. Można za nie)
- Belloss: (Waluta międzynarodowa. Wpisujesz 0. Szczegóły znajdują się w banku.)
- Magiczne przedmioty: (Posiadane magiczne przedmioty, które można zakupić w sklepie. Na początek wpisujesz „brak”.)
- Rzadkie przedmioty: (Posiadane rzadkie przedmioty, które można znaleźć w różnych miejscach w watasze. Na początek wpisujesz „brak”.)
- Wyjątkowe rośliny: (Posiadane rośliny, które można znaleźć na terenach. Na początek wpisujesz „brak”.)
- Rzeczy znalezione w op.: (Posiadane inne przedmioty, które wilk możne nabyć podczas przygód w op. Na początek wpisujesz „brak”, no chyba, że wilk ma przy sobie przykładowo jakiś pamiątkowy talizman otrzymany od rodziny.)
Punkty pożywienia*: (wpisz 50, szczegóły tutaj)
Zdrowie*: (wpisujesz 100%)
Historia przed dołączeniem: (Nie życzę sobie wpisywania niczego z typu „Nie zdradza”, bądź „To tajemnica”! Zwykle gdy widzi się coś takiego, od razu wiadomo, że owa osoba nie ma kompletnie pomysłu na tą postać, a ona sama zapewne nie ma żadnej przeszłości i powstała spontanicznie, przez co właściciel szybko o niej zapomni. Z tego też powodu chciałabym tutaj zobaczyć tekst na przynajmniej 5 zdań. W przypadku, gdy ów wilk urodził się już w WMW, może ten punkt zwyczajnie pominąć i uzupełnić jedynie ten poniżej.)
Zdrowie*: (wpisujesz 100%)
Historia przed dołączeniem: (Nie życzę sobie wpisywania niczego z typu „Nie zdradza”, bądź „To tajemnica”! Zwykle gdy widzi się coś takiego, od razu wiadomo, że owa osoba nie ma kompletnie pomysłu na tą postać, a ona sama zapewne nie ma żadnej przeszłości i powstała spontanicznie, przez co właściciel szybko o niej zapomni. Z tego też powodu chciałabym tutaj zobaczyć tekst na przynajmniej 5 zdań. W przypadku, gdy ów wilk urodził się już w WMW, może ten punkt zwyczajnie pominąć i uzupełnić jedynie ten poniżej.)
Historia po dołączeniu: (Co go tutaj spotkało? Jakie przeżył przygody? Kogo poznał i w jakich okolicznościach? Jest to pewnego rodzaju streszczenie wszystkich op., w których Twoja postać bierze lub brała udział i które wpłynęły na jej życie. Ponadto to punkt, który należy regularnie „odświeżać”, za każdą aktualizację otrzymuje się 5 SG. Rzecz jasna wilk, który dopiero dołączył wpisuje tutaj przykładowo „jeszcze nie miał okazji przeżyć żadnych przygód”.)
Autor: (Twój login na Howrse lub adres e-mail)
Właściciel: (wpisujesz "brak" lub swój login bądź email, jeżeli chcesz adoptować tę postać)
Po przemianie: (Opis Twojego wilka po przejściu przemiany, o ile takową przechodzi. Mam tu na myśli zarówno przemianę w człowieka, jak i „formę wyższą” czy inne zwierzę.)
Szczeniak
Wygląd: (Szczegółowy opis wyglądu, bądź własnoręcznie wykonany rysunek, albo jedno i drugie. Można również wykorzystać pracę osoby, która zezwoliła Ci na używanie obrazka, lecz w takim przypadku wymagam dowodu rzeczowego pod postacią screenu rozmowy z autorem. W późniejszym czasie za stawkę 100 SG można zakupić Tęczowe Piórko Suzy, dzięki któremu można otrzymać rysunek z wilkiem na podstawie opisu od samej Adminki. Innym możliwym wyjściem jest skorzystanie z gotowych kreatorów wilków dostępnych w Internecie, np. 1, 2. PAMIĘTAJ, ŻE JAK DOROŚNIE WYŚLIJ LINK LUB OPIS DO STARSZEGO WYGLĄDU.)
Imię: (Nie może się powtarzać. Nie ma również znaczenia to, czy będzie jedno, czy dwuczłonowe.)
Ksywki: (Punkt nieobowiązkowy. Można tutaj wpisać wszystkie ksywki, pseudonimy oraz zdrobnienia imienia postaci.)
Wiek: (Wiek Twojego wilka oraz pozostały czas jego życia – przedział znajduje się tutaj. Wilki z WCK żyją od 2 do 13 lat)
Rasa: (szczegóły tutaj)
Rasa: (szczegóły tutaj)
Płeć: (basior/wadera – to pierwsze oznacza samca, drugie z kolei samicę.)
Status: (Innymi słowy – zajęty, wolny, poszukuje, czy jest w kimś zakochany/zakochana?)
Płodny: (tak/nie)
Szuka opiekuna: tak/nie (Opiekun to taki rodzic zastępczy. Szczeniak może go traktować jako osobę sobie najbliższą, która musi się nim zajmować.)
Stanowisko: (uczeń/uczennica. Gdy szczeniak podrośnie, wówczas należy zmienić jego stanowisko.)
Charakter: (Min. 5 cech charakteru, choć naprawdę wolałabym opis. Przy jego tworzeniu, historii oraz umiejętności polecam korzystać z tego testu, by nie wyszła nam typowa Mary Sue, <czyt.: chodzący ideał lub Dark Mary Sue, czyli postać przesadnie stylizowana na mhhroczne emo> której niestety jest dużo na watahach. Rozwiąż część 1 i 5. Jeśli wyjdzie Ci w nim więcej niż 40 pkt., to wiedz, że powinieneś/powinnaś coś poprawić.)
Cechy szczególne: (Blizny; znamiona; talizmany; runy świecące w ciemności; głos, który brzmi jak grom i niesie się po całej okolicy; chodzenie z wiecznie uniesioną głową; bycie otoczonym przez pojedyncze sylwetki różnych postaci, mogących być zjawami; zamrażanie wszystkiego, czego tylko dotknie... innymi słowy coś, co wyjątkowo wyróżnia Twojego wilka spośród innych.)
Żywioł przewodni: (powietrze/ogień/woda/natura/energia/mrok/światło/czas/chaos/harmonia/śmierć/miłość/iluzja/pogoda; jeżeli szczeniak posiada już jakiś żywioł, musi to być jeden z wyżej wymienionych lub być z nim powiązany [np. mrok jest tym samym co ciemność czy noc], jest on najważniejszą mocą, jaką posiada postać. To właśnie dzięki niemu powstaje pełna nazwa tytułu. Jeśli szczeniak takiego nie posiada, żywioł przewodni zostaje dopasowany również później.)
Żywioły: (Jeżeli szczeniak ma powyżej 1 roku, może mieć max. 1 żywioł. Dalsze zasady zdobywania żywiołów są opisane przy form dorosłego wilka. Z kolei jeśli szczeniak ma mniej niż rok, powinien mieć wpisany żywioł jako „nieznany”. Po ukończeniu roku może poznawać go stopniowo w op.)
Talenty: (Proszę o dokładne wymienienie umiejętności wilka. Nie ma ograniczonej ilości. Muszą być powiązane z wymienionymi żywiołami i mogą być też tutaj wymienione inne umiejętności np. ładnie rysuje itd.)
Słabe punkty: (Wszystkie wady Twojej postaci. Za równo jej fobie, jak i sposoby, jak można ją pokonać lub przechytrzyć. Nikt przecież nie jest doskonały, prawda? Z tego też powodu powinna mieć min. 2 skazy.)
Potrafi czytać: nie (0/2)
Potrafi pisać: nie (0/2)
Potrafi liczyć: nie (0/3) (więcej informacji na ten temat uzyskasz na końcu tej zakładki)
Umiejętności: (tabela poniżej)
Rodzina: (Może być rodzeństwo, matka, ojciec lub opiekun, ale pod zgodą wybranego innego wilka, jeżeli ten należy do watahy. Rodzinę można poznać później lub ewentualnie wpisać „nieznana”. Jeśli z kolei jest ona przedstawiona w którymś z op., wypadałoby ją tutaj przedstawić.)
Głos: (Link do konkretnej piosenki na YouTube. Pamiętaj, że szczeniak jest dzieckiem, więc powinien mieć głos dziecięcy! Gdy stanie się dorosły, głos można zmienić.)
Majątek*:
- SG: (Srebrne gwiazdki; waluta. Wpisujesz 0. Za każde op. otrzymujesz 2 SG, a w przypadku, kiedy jest ono naprawdę długie 4 SG. Można za nie kupować przedmioty ze sklepu.)
- ZK: (Złote Księżyce; waluta. Wpisujesz 0. Za każdy kolejny level dostaje się 1 ZK, który stanowi równowartość 30 SG. Można za nie)
- Belloss: (Między watahowa waluta. Wpisujesz 0.)
- Magiczne przedmioty: (Posiadane magiczne przedmioty, które można zakupić w sklepie. Na początek wpisujesz „brak”.)
- Rzadkie przedmioty: (Posiadane rzadkie przedmioty, które można znaleźć w różnych miejscach w watasze. Na początek wpisujesz „brak”.)
- Wyjątkowe rośliny: (Posiadane rośliny, które można znaleźć na terenach. Na początek wpisujesz „brak”.)
- Rzeczy znalezione w op.: (Posiadane inne przedmioty, które wilk możne nabyć podczas przygód w op. Na początek wpisujesz „brak”, no chyba, że wilk ma przy sobie przykładowo jakiś pamiątkowy talizman otrzymany od rodziny.)
Punkty pożywienia*: (wpisz 50, szczegóły tutaj)
Zdrowie*: (wpisujesz 100%)
Historia przed dołączeniem: (Nie życzę sobie wpisywania niczego z typu „Nie zdradza”, bądź „To tajemnica”! Zwykle gdy widzi się coś takiego, od razu wiadomo, że owa osoba nie ma kompletnie pomysłu na tą postać, a ona sama zapewne nie ma żadnej przeszłości i powstała spontanicznie, przez co właściciel szybko o niej zapomni. Z tego też powodu chciałabym tutaj zobaczyć tekst na przynajmniej 5 zdań. W przypadku, gdy ów wilk urodził się już w WMW, może ten punkt zwyczajnie pominąć i uzupełnić jedynie ten poniżej.)
Historia po dołączeniu: (Co go tutaj spotkało? Jakie przeżył przygody? Kogo poznał i w jakich okolicznościach? Jest to pewnego rodzaju streszczenie wszystkich op., w których Twoja postać bierze lub brała udział i które wpłynęły na jej życie. Ponadto to punkt, który należy regularnie „odświeżać”. Rzecz jasna wilk, który dopiero dołączył wpisuje tutaj przykładowo „jeszcze nie miał okazji przeżyć żadnych przygód”.)
Autor: (Twój login na Howrse lub adres e-mail)
Właściciel: (wpisujesz "brak" lub swój login bądź email, jeżeli chcesz adoptować tę postać)
Oto tabela z terminami pisania op.: 2 mies. bez op. = wylot z watahy.
Umiejętności
Możesz wybrać tylko JEDNĄ kategorię zestawu umiejętności do podziału, którą chcesz wykorzystać do postaci!
Charakterystyka | Silna moc, słaby fizycznie (dorosły) | Średnia moc, średni fizycznie (dorosły) | Słaba moc, silny fizycznie (dorosły) |
Silna moc, słaby fizycznie (szczeniak) | Średnia moc, średni fizycznie (szczeniak) | Słaba moc, silny fizycznie (szczeniak) |
Punkty umiejętności fizycznych | 100 | 200 | 300 | 50 | 100 | 150 |
Punkty mocy | 30 | 20 | 10 | 15 | 10 | 5 |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz