Chcesz uzupełnić formularz lub adoptować postać?

Wybrane wilki z Watahy Czarnego Kruka można adoptować za pozwoleniem autora i pisać nią opowiadania. Jedynym bezwzględnym warunkiem jest posiadanie min. levelu 10 jedną z postaci, którą się już należy do WMW. Taka postać nie jest wpisywana w tabelkę, co jest równoznaczne z tym, że można pisać tak często (lub rzadko) jak się chce i nie ponosić za to żadnych konsekwencji. Taka postać nigdy nie zostanie wyrzucona.

Za uzupełnienie zarysu formularza do mało szczegółowego otrzymuje się 2 SG dla postaci z WMW.
Za uzupełnienie zarysu formularza do szczegółowego otrzymuje się 4 SG dla postaci z WMW.
Za uzupełnienie mało szczegółowego formularza do szczegółowego otrzymuje się 1 SG dla postaci z WMW.

Osoby adoptujące postać są zobowiązane do uzupełnienia braków w formularzu tak, aby był szczegółowy. Punkty z gwiazdkami są punktami tylko dla osób adoptujących postać.




Mało szczegółowe formularze
Dorosły wilk
Wygląd: (Szczegółowy opis wyglądu, bądź własnoręcznie wykonany rysunek, albo jedno i drugie. Można również wykorzystać pracę osoby, która zezwoliła Ci na używanie obrazka, lecz w takim przypadku wymagam dowodu rzeczowego pod postacią screenu rozmowy z autorem. W późniejszym czasie za stawkę 100 SG można zakupić Tęczowe Piórko Suzy, dzięki któremu można otrzymać rysunek z wilkiem na podstawie opisu od samej Adminki. Innym możliwym wyjściem jest skorzystanie z gotowych kreatorów wilków dostępnych w Internecie, np. 123.)

Imię: (Nie może się powtarzać. Nie ma również znaczenia to, czy będzie jedno, czy dwuczłonowe.)
Wiek: (Wiek Twojego wilka oraz pozostały czas jego życia – przedział znajduje się tutaj. Wilki z WCK żyją od 2 do 13 lat)
Rasa: (szczegóły tutaj)
Płeć: (basior/wadera – to pierwsze oznacza samca, drugie z kolei samicę.)
Status: (Innymi słowy – zajęty, wolny, poszukuje, czy jest w kimś zakochany/zakochana?)
Płodny: (tak/nie)
Stanowisko: (Zajrzyj do zakładki "Stanowiska". Można wybrać maksymalnie dwa dostosowane do swojego poziomu; patrz na te przeznaczone dla levelu 0. Później, wraz z zdobyciem wyższego poziomu można je zmieniać.)
Charakter: (Min. 5 cech charakteru, choć naprawdę wolałabym opis. Przy jego tworzeniu, historii oraz umiejętności polecam korzystać z tego testu, by nie wyszła nam typowa Mary Sue, <czyt.: chodzący ideał lub Dark Mary Sue, czyli postać przesadnie stylizowana na mhhroczne emo> której niestety jest dużo na watahach. Rozwiąż część 1 i 5. Jeśli wyjdzie Ci w nim więcej niż 40 pkt., to wiedz, że powinieneś/powinnaś coś poprawić.)
Żywioł przewodni: (powietrze/ogień/woda/natura/energia/mrok/światło/czas/chaos/harmonia/śmierć/miłość/iluzja/pogoda; żywioł ten wilk już musi posiadać na starcie lub być z nim powiązany [np. mrok jest tym samym co ciemność czy noc] i jest on najważniejszą mocą, jaką posiada. To właśnie dzięki niemu powstaje pełna nazwa tytułu postaci.)
Żywioły: (Na start 1 żywioł, po ukończeniu 3 lat oraz posiadaniu min. 20 pkt. mocy można dodać drugi, trzeci z kolei pod warunkiem ukończenia 8-miu lat i posiadania 40 pkt. mocy, a czwarty i za razem najtrudniejszy do zdobycia wymaga ukończenia 15 roku życia wilka oraz 80 pkt. mocy. Należy pamiętać, że na start nie można wpisać sobie od razu np. 40 pkt. mocy, a co jednie uzbierać je w późniejszym czasie, już po dołączeniu do watahy.)
Talenty: (Proszę o dokładne wymienienie umiejętności wilka. Nie ma ograniczonej ilości. Muszą być powiązane z wymienionymi żywiołami i mogą być też tutaj wymienione inne umiejętności np. ładnie rysuje itd.)
Umiejętności: (masz do rozdzielenia 80 pkt. między szybkość, wytrzymałość, siłę, zwinność (giętkość), skoki i inteligencję. Moc, której masz 10 pkt. to niezależna umiejętność, nie można jej podzielić. Szczegóły tutaj. Poniżej można również odnaleźć nieco więcej na temat samych w sobie umiejętności oraz ich znaczeniu.)
Rodzina: (Może być rodzeństwo, matka, ojciec lub opiekun, ale pod zgodą wybranego innego wilka, jeżeli ten należy do watahy. Rodzinę można poznać później lub ewentualnie wpisać „nieznana”. Jeśli z kolei jest ona przedstawiona w którymś z op., wypadałoby ją tutaj przedstawić.)
Autor: (Twój login na Howrse lub adres e-mail)
Właściciel: (wpisujesz "brak")

Po przemianie: (Opis Twojego wilka po przejściu przemiany, o ile takową przechodzi. Mam tu na myśli zarówno przemianę w człowieka, jak i „formę wyższą” czy inne zwierzę.)

Szczeniak
Wygląd: (Szczegółowy opis wyglądu, bądź własnoręcznie wykonany rysunek, albo jedno i drugie. Można również wykorzystać pracę osoby, która zezwoliła Ci na używanie obrazka, lecz w takim przypadku wymagam dowodu rzeczowego pod postacią screenu rozmowy z autorem. W późniejszym czasie za stawkę 100 SG można zakupić Tęczowe Piórko Suzy, dzięki któremu można otrzymać rysunek z wilkiem na podstawie opisu od samej Adminki. Innym możliwym wyjściem jest skorzystanie z gotowych kreatorów wilków dostępnych w Internecie, np. 12. PAMIĘTAJ, ŻE JAK DOROŚNIE WYŚLIJ LINK LUB OPIS DO STARSZEGO WYGLĄDU.)

Imię: (Nie może się powtarzać. Nie ma również znaczenia to, czy będzie jedno, czy dwuczłonowe.)
Ksywki: (Punkt nieobowiązkowy. Można tutaj wpisać wszystkie ksywki, pseudonimy oraz zdrobnienia imienia postaci.)
Tytuł: (Na start wpisujesz „Nieznajomy dla nieznajomych”.)
Wiek: (Wiek Twojego wilka oraz pozostały czas jego życia – przedział znajduje się tutaj. Wilki z WCK żyją od 2 do 13 lat)
Rasa: (szczegóły tutaj)
Płeć: (basior/wadera – to pierwsze oznacza samca, drugie z kolei samicę.)
Status: (Innymi słowy – zajęty, wolny, poszukuje, czy jest w kimś zakochany/zakochana?)
Płodny: (tak/nie)
Stanowisko: (uczeń/uczennica. Gdy szczeniak podrośnie, wówczas należy zmienić jego stanowisko.)
Charakter: (Min. 5 cech charakteru, choć naprawdę wolałabym opis. Przy jego tworzeniu, historii oraz umiejętności polecam korzystać z tego testu, by nie wyszła nam typowa Mary Sue, <czyt.: chodzący ideał lub Dark Mary Sue, czyli postać przesadnie stylizowana na mhhroczne emo> której niestety jest dużo na watahach. Rozwiąż część 1 i 5. Jeśli wyjdzie Ci w nim więcej niż 40 pkt., to wiedz, że powinieneś/powinnaś coś poprawić.)
Żywioł przewodni: (powietrze/ogień/woda/natura/energia/mrok/światło/czas/chaos/harmonia/śmierć/miłość/iluzja/pogoda; jeżeli szczeniak posiada już jakiś żywioł, musi to być jeden z wyżej wymienionych lub być z nim powiązany [np. mrok jest tym samym co ciemność czy noc], jest on najważniejszą mocą, jaką posiada postać. To właśnie dzięki niemu powstaje pełna nazwa tytułu. Jeśli szczeniak takiego nie posiada, żywioł przewodni zostaje dopasowany również później.)
Żywioły: (Jeżeli szczeniak ma powyżej 1 roku, może mieć max. 1 żywioł. Dalsze zasady zdobywania żywiołów są opisane przy form dorosłego wilka. Z kolei jeśli szczeniak ma mniej niż rok, powinien mieć wpisany żywioł jako „nieznany”. Po ukończeniu roku może poznawać go stopniowo w op.)
Talenty: (Proszę o dokładne wymienienie umiejętności wilka. Nie ma ograniczonej ilości. Muszą być powiązane z wymienionymi żywiołami i mogą być też tutaj wymienione inne umiejętności np. ładnie rysuje itd.)
Potrafi czytać: nie (0/2)
Potrafi pisać: nie (0/2)
Potrafi liczyć: nie (0/3) (więcej informacji na ten temat uzyskasz na końcu tej zakładki)
Umiejętności: (Jeśli szczeniak ma poniżej 1 roku, masz do rozdzielenia 50 pkt. i 3 pkt. mocy, a jeżeli powyżej, to 70 pkt. i 5 pkt. mocy między szybkość, wytrzymałość, siłę, zwinność (giętkość), skoki i inteligencję. Moc to niezależna umiejętność, nie można jej podzielić. Szczegóły tutaj. Poniżej można również odnaleźć nieco więcej na temat samych w sobie umiejętności oraz ich znaczeniu.)
Rodzina: (Może być rodzeństwo, matka, ojciec lub opiekun, ale pod zgodą wybranego innego wilka, jeżeli ten należy do watahy. Rodzinę można poznać później lub ewentualnie wpisać „nieznana”. Jeśli z kolei jest ona przedstawiona w którymś z op., wypadałoby ją tutaj przedstawić.)
Autor: (Twój login na Howrse lub adres e-mail)
Właściciel: (wpisujesz "brak")


Szczegółowe formularze
Dorosły wilk
Wygląd: (Szczegółowy opis wyglądu, bądź własnoręcznie wykonany rysunek, albo jedno i drugie. Można również wykorzystać pracę osoby, która zezwoliła Ci na używanie obrazka, lecz w takim przypadku wymagam dowodu rzeczowego pod postacią screenu rozmowy z autorem. W późniejszym czasie za stawkę 100 SG można zakupić Tęczowe Piórko Suzy, dzięki któremu można otrzymać rysunek z wilkiem na podstawie opisu od samej Adminki. Innym możliwym wyjściem jest skorzystanie z gotowych kreatorów wilków dostępnych w Internecie, np. 123.)

Imię: (Nie może się powtarzać. Nie ma również znaczenia to, czy będzie jedno, czy dwuczłonowe.)
Ksywki: (Punkt nieobowiązkowy. Można tutaj wpisać wszystkie ksywki, pseudonimy oraz zdrobnienia imienia postaci.)
Wiek: (Wiek Twojego wilka oraz pozostały czas jego życia – przedział znajduje się tutaj. Wilki z WCK żyją od 2 do 13 lat)
Rasa: (szczegóły tutaj)
Płeć: (basior/wadera – to pierwsze oznacza samca, drugie z kolei samicę.)
Status: (Innymi słowy – zajęty, wolny, poszukuje, czy jest w kimś zakochany/zakochana?)
Płodny: (tak/nie)
Stanowisko: (Zajrzyj do zakładki "Stanowiska". Można wybrać maksymalnie dwa dostosowane do swojego poziomu; patrz na te przeznaczone dla levelu 0. Później, wraz z zdobyciem wyższego poziomu można je zmieniać.)
Charakter: (Min. 5 cech charakteru, choć naprawdę wolałabym opis. Przy jego tworzeniu, historii oraz umiejętności polecam korzystać z tego testu, by nie wyszła nam typowa Mary Sue, <czyt.: chodzący ideał lub Dark Mary Sue, czyli postać przesadnie stylizowana na mhhroczne emo> której niestety jest dużo na watahach. Rozwiąż część 1 i 5. Jeśli wyjdzie Ci w nim więcej niż 40 pkt., to wiedz, że powinieneś/powinnaś coś poprawić.)
Cechy szczególne: (Blizny; znamiona; talizmany; runy świecące w ciemności; głos, który brzmi jak grom i niesie się po całej okolicy; chodzenie z wiecznie uniesioną głową; bycie otoczonym przez pojedyncze sylwetki różnych postaci, mogących być zjawami; zamrażanie wszystkiego, czego tylko dotknie... innymi słowy coś, co wyjątkowo wyróżnia Twojego wilka spośród innych.)
Żywioł przewodni: (powietrze/ogień/woda/natura/energia/mrok/światło/czas/chaos/harmonia/śmierć/miłość/iluzja/pogoda; żywioł ten wilk już musi posiadać na starcie lub być z nim powiązany [np. mrok jest tym samym co ciemność czy noc] i jest on najważniejszą mocą, jaką posiada. To właśnie dzięki niemu powstaje pełna nazwa tytułu postaci.)
Żywioły: (Na start 1 żywioł, po ukończeniu 3 lat oraz posiadaniu min. 20 pkt. mocy można dodać drugi, trzeci z kolei pod warunkiem ukończenia 8-miu lat i posiadania 40 pkt. mocy, a czwarty i za razem najtrudniejszy do zdobycia wymaga ukończenia 15 roku życia wilka oraz 80 pkt. mocy. Należy pamiętać, że na start nie można wpisać sobie od razu np. 40 pkt. mocy, a co jednie uzbierać je w późniejszym czasie, już po dołączeniu do watahy.)
Talenty: (Proszę o dokładne wymienienie umiejętności wilka. Nie ma ograniczonej ilości. Muszą być powiązane z wymienionymi żywiołami i mogą być też tutaj wymienione inne umiejętności np. ładnie rysuje itd.)
Słabe punkty: (Wszystkie wady Twojej postaci. Za równo jej fobie, jak i sposoby, jak można ją pokonać lub przechytrzyć. Nikt przecież nie jest doskonały, prawda? Z tego też powodu powinna mieć min. 2 skazy.)
Potrafi czytać: nie (0/2)
Potrafi pisać: nie (0/2)
Potrafi liczyć: nie (0/3) (więcej informacji na ten temat uzyskasz na końcu tej zakładki)
Umiejętności: (tabela poniżej)
Rodzina: (Może być rodzeństwo, matka, ojciec lub opiekun, ale pod zgodą wybranego innego wilka, jeżeli ten należy do watahy. Rodzinę można poznać później lub ewentualnie wpisać „nieznana”. Jeśli z kolei jest ona przedstawiona w którymś z op., wypadałoby ją tutaj przedstawić.)
Głos: (Link do konkretnej piosenki na YouTube.)
Majątek*:
  • SG: (Srebrne gwiazdki; waluta. Wpisujesz 0. Za każde op. otrzymujesz 2 SG, a w przypadku, kiedy jest ono naprawdę długie 4 SG. Można za nie kupować przedmioty ze sklepu.)
  • ZK: (Złote Księżyce; waluta. Wpisujesz 0. Za każdy kolejny level dostaje się 1 ZK, który stanowi równowartość 30 SG. Można za nie)
  • Belloss: (Waluta międzynarodowa. Wpisujesz 0. Szczegóły znajdują się w banku.)
  • Magiczne przedmioty: (Posiadane magiczne przedmioty, które można zakupić w sklepie. Na początek wpisujesz „brak”.)
  • Rzadkie przedmioty: (Posiadane rzadkie przedmioty, które można znaleźć w różnych miejscach w watasze. Na początek wpisujesz „brak”.)
  • Wyjątkowe rośliny: (Posiadane rośliny, które można znaleźć na terenach. Na początek wpisujesz „brak”.)
  • Rzeczy znalezione w op.: (Posiadane inne przedmioty, które wilk możne nabyć podczas przygód w op. Na początek wpisujesz „brak”, no chyba, że wilk ma przy sobie przykładowo jakiś pamiątkowy talizman otrzymany od rodziny.)
Punkty pożywienia*: (wpisz 50, szczegóły tutaj)
Zdrowie*: (wpisujesz 100%)
Historia przed dołączeniem: (Nie życzę sobie wpisywania niczego z typu „Nie zdradza”, bądź „To tajemnica”! Zwykle gdy widzi się coś takiego, od razu wiadomo, że owa osoba nie ma kompletnie pomysłu na tą postać, a ona sama zapewne nie ma żadnej przeszłości i powstała spontanicznie, przez co właściciel szybko o niej zapomni. Z tego też powodu chciałabym tutaj zobaczyć tekst na przynajmniej 5 zdań. W przypadku, gdy ów wilk urodził się już w WMW, może ten punkt zwyczajnie pominąć i uzupełnić jedynie ten poniżej.)
Historia po dołączeniu: (Co go tutaj spotkało? Jakie przeżył przygody? Kogo poznał i w jakich okolicznościach? Jest to pewnego rodzaju streszczenie wszystkich op., w których Twoja postać bierze lub brała udział i które wpłynęły na jej życie. Ponadto to punkt, który należy regularnie „odświeżać”, za każdą aktualizację otrzymuje się 5 SG. Rzecz jasna wilk, który dopiero dołączył wpisuje tutaj przykładowo „jeszcze nie miał okazji przeżyć żadnych przygód”.)
Autor: (Twój login na Howrse lub adres e-mail)
Właściciel: (wpisujesz "brak" lub swój login bądź email, jeżeli chcesz adoptować tę postać)

Po przemianie: (Opis Twojego wilka po przejściu przemiany, o ile takową przechodzi. Mam tu na myśli zarówno przemianę w człowieka, jak i „formę wyższą” czy inne zwierzę.)

Szczeniak
Wygląd: (Szczegółowy opis wyglądu, bądź własnoręcznie wykonany rysunek, albo jedno i drugie. Można również wykorzystać pracę osoby, która zezwoliła Ci na używanie obrazka, lecz w takim przypadku wymagam dowodu rzeczowego pod postacią screenu rozmowy z autorem. W późniejszym czasie za stawkę 100 SG można zakupić Tęczowe Piórko Suzy, dzięki któremu można otrzymać rysunek z wilkiem na podstawie opisu od samej Adminki. Innym możliwym wyjściem jest skorzystanie z gotowych kreatorów wilków dostępnych w Internecie, np. 12. PAMIĘTAJ, ŻE JAK DOROŚNIE WYŚLIJ LINK LUB OPIS DO STARSZEGO WYGLĄDU.)

Imię: (Nie może się powtarzać. Nie ma również znaczenia to, czy będzie jedno, czy dwuczłonowe.)
Ksywki: (Punkt nieobowiązkowy. Można tutaj wpisać wszystkie ksywki, pseudonimy oraz zdrobnienia imienia postaci.)
Wiek: (Wiek Twojego wilka oraz pozostały czas jego życia – przedział znajduje się tutaj. Wilki z WCK żyją od 2 do 13 lat)
Rasa: (szczegóły tutaj)
Płeć: (basior/wadera – to pierwsze oznacza samca, drugie z kolei samicę.)
Status: (Innymi słowy – zajęty, wolny, poszukuje, czy jest w kimś zakochany/zakochana?)
Płodny: (tak/nie)
Szuka opiekuna: tak/nie (Opiekun to taki rodzic zastępczy. Szczeniak może go traktować jako osobę sobie najbliższą, która musi się nim zajmować.)
Stanowisko: (uczeń/uczennica. Gdy szczeniak podrośnie, wówczas należy zmienić jego stanowisko.)
Charakter: (Min. 5 cech charakteru, choć naprawdę wolałabym opis. Przy jego tworzeniu, historii oraz umiejętności polecam korzystać z tego testu, by nie wyszła nam typowa Mary Sue, <czyt.: chodzący ideał lub Dark Mary Sue, czyli postać przesadnie stylizowana na mhhroczne emo> której niestety jest dużo na watahach. Rozwiąż część 1 i 5. Jeśli wyjdzie Ci w nim więcej niż 40 pkt., to wiedz, że powinieneś/powinnaś coś poprawić.)
Cechy szczególne: (Blizny; znamiona; talizmany; runy świecące w ciemności; głos, który brzmi jak grom i niesie się po całej okolicy; chodzenie z wiecznie uniesioną głową; bycie otoczonym przez pojedyncze sylwetki różnych postaci, mogących być zjawami; zamrażanie wszystkiego, czego tylko dotknie... innymi słowy coś, co wyjątkowo wyróżnia Twojego wilka spośród innych.)
Żywioł przewodni: (powietrze/ogień/woda/natura/energia/mrok/światło/czas/chaos/harmonia/śmierć/miłość/iluzja/pogoda; jeżeli szczeniak posiada już jakiś żywioł, musi to być jeden z wyżej wymienionych lub być z nim powiązany [np. mrok jest tym samym co ciemność czy noc], jest on najważniejszą mocą, jaką posiada postać. To właśnie dzięki niemu powstaje pełna nazwa tytułu. Jeśli szczeniak takiego nie posiada, żywioł przewodni zostaje dopasowany również później.)
Żywioły: (Jeżeli szczeniak ma powyżej 1 roku, może mieć max. 1 żywioł. Dalsze zasady zdobywania żywiołów są opisane przy form dorosłego wilka. Z kolei jeśli szczeniak ma mniej niż rok, powinien mieć wpisany żywioł jako „nieznany”. Po ukończeniu roku może poznawać go stopniowo w op.)
Talenty: (Proszę o dokładne wymienienie umiejętności wilka. Nie ma ograniczonej ilości. Muszą być powiązane z wymienionymi żywiołami i mogą być też tutaj wymienione inne umiejętności np. ładnie rysuje itd.)
Słabe punkty: (Wszystkie wady Twojej postaci. Za równo jej fobie, jak i sposoby, jak można ją pokonać lub przechytrzyć. Nikt przecież nie jest doskonały, prawda? Z tego też powodu powinna mieć min. 2 skazy.)
Potrafi czytać: nie (0/2)
Potrafi pisać: nie (0/2)
Potrafi liczyć: nie (0/3) (więcej informacji na ten temat uzyskasz na końcu tej zakładki)
Umiejętności: (tabela poniżej)
Rodzina: (Może być rodzeństwo, matka, ojciec lub opiekun, ale pod zgodą wybranego innego wilka, jeżeli ten należy do watahy. Rodzinę można poznać później lub ewentualnie wpisać „nieznana”. Jeśli z kolei jest ona przedstawiona w którymś z op., wypadałoby ją tutaj przedstawić.)
Głos: (Link do konkretnej piosenki na YouTube. Pamiętaj, że szczeniak jest dzieckiem, więc powinien mieć głos dziecięcy! Gdy stanie się dorosły, głos można zmienić.)
Majątek*:
  • SG: (Srebrne gwiazdki; waluta. Wpisujesz 0. Za każde op. otrzymujesz 2 SG, a w przypadku, kiedy jest ono naprawdę długie 4 SG. Można za nie kupować przedmioty ze sklepu.)
  • ZK: (Złote Księżyce; waluta. Wpisujesz 0. Za każdy kolejny level dostaje się 1 ZK, który stanowi równowartość 30 SG. Można za nie)
  • Belloss: (Między watahowa waluta. Wpisujesz 0.)
  • Magiczne przedmioty: (Posiadane magiczne przedmioty, które można zakupić w sklepie. Na początek wpisujesz „brak”.)
  • Rzadkie przedmioty: (Posiadane rzadkie przedmioty, które można znaleźć w różnych miejscach w watasze. Na początek wpisujesz „brak”.)
  • Wyjątkowe rośliny: (Posiadane rośliny, które można znaleźć na terenach. Na początek wpisujesz „brak”.)
  • Rzeczy znalezione w op.: (Posiadane inne przedmioty, które wilk możne nabyć podczas przygód w op. Na początek wpisujesz „brak”, no chyba, że wilk ma przy sobie przykładowo jakiś pamiątkowy talizman otrzymany od rodziny.)
Punkty pożywienia*: (wpisz 50, szczegóły tutaj)
Zdrowie*: (wpisujesz 100%)
Historia przed dołączeniem: (Nie życzę sobie wpisywania niczego z typu „Nie zdradza”, bądź „To tajemnica”! Zwykle gdy widzi się coś takiego, od razu wiadomo, że owa osoba nie ma kompletnie pomysłu na tą postać, a ona sama zapewne nie ma żadnej przeszłości i powstała spontanicznie, przez co właściciel szybko o niej zapomni. Z tego też powodu chciałabym tutaj zobaczyć tekst na przynajmniej 5 zdań. W przypadku, gdy ów wilk urodził się już w WMW, może ten punkt zwyczajnie pominąć i uzupełnić jedynie ten poniżej.)
Historia po dołączeniu: (Co go tutaj spotkało? Jakie przeżył przygody? Kogo poznał i w jakich okolicznościach? Jest to pewnego rodzaju streszczenie wszystkich op., w których Twoja postać bierze lub brała udział i które wpłynęły na jej życie. Ponadto to punkt, który należy regularnie „odświeżać”. Rzecz jasna wilk, który dopiero dołączył wpisuje tutaj przykładowo „jeszcze nie miał okazji przeżyć żadnych przygód”.)
Autor: (Twój login na Howrse lub adres e-mail)
Właściciel: (wpisujesz "brak" lub swój login bądź email, jeżeli chcesz adoptować tę postać)
Oto tabela z terminami pisania op.: 2 mies. bez op. = wylot z watahy.


Umiejętności
Możesz wybrać tylko JEDNĄ kategorię zestawu umiejętności do podziału, którą chcesz wykorzystać do postaci!
 CharakterystykaSilna moc, słaby fizycznie (dorosły)Średnia moc, średni fizycznie (dorosły)Słaba moc, silny fizycznie
(dorosły)
Silna moc, słaby fizycznie (szczeniak)Średnia moc, średni fizycznie (szczeniak)Słaba moc, silny fizycznie
(szczeniak)
Punkty umiejętności fizycznych 100 200 300 50 100 150
Punkty mocy 30 20 10 15 105

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz