poniedziałek, 25 lutego 2019

Fallith

Wygląd: Fallith jest niską, drobną, uskrzydloną wilczycą. Spód jej pyszczka, brzuch, koniec długiego ogona oraz łapy są śnieżnobiałe, natomiast resztę sierści tej młodej wadery cechuje matowy szary, przechodzący miejscami w czarny. Ma bladobłękitne oczy, które czasem pod światłem wyglądają na zielonkawe. Cechą charakterystyczną tej uczennicy jest naderwane lewe ucho i nieduża blizna z boku głowy. Cienkie kosmyki jej krótkich, ciemnych włosów są zawsze zaczesane na jedną stronę. Fallith nosi na szyi czerwoną chustę, której ułożenie często poprawia. Jej skrzydła są ciemnoszare, a końcówki lotek przechodzą w jaśniejsze odcienie tego koloru. Wadera porusza się zawsze lekko i bezszelestnie. Często wygląda, jakby się zamyśliła. 

Imię: Fallith, można mówić "Fall"
Funkcja: pielęgniarka
Płeć: wadera
Stan: Wolna, nie wiadomo czy chciałaby mieć kiedyś partnera, czy nie.
Płodna: nie
Wiek: 5 lat (pozostały czas życia: 7 lat)
Agresywność dla: watahy: 0/10, obcych: 0/10, wrogów: 0/10
Charakter: Fallith wygląda na tajemniczą i zamkniętą w sobie waderę, ale to tylko dlatego, że jest niema od urodzenia. Gdyby potrafiła, chętnie opowiadałaby wiele o swojej rodzinie i sobie samej. Nie lubi samotności i bardzo boi się odrzucenia przez społeczność. Należy do samic delikatnych i wrażliwych, nietrudno ją doprowadzić do płaczu. Jest pokorna i posłuszna, bez protestowania wykonuje polecenia nauczyciela, Alfy, lub rodzica. Słucha z uwagą, co ktoś ma jej do powiedzenia. Chętnie pomoże wilkowi proszącemu ją o to, jednak nie umie wyczuć, kiedy przeradza się to w wykorzystywanie jej dobrych chęci. Na pewno nie należy do szczeniąt energicznych. Jest płochliwa i boi się wielu rzeczy, w tym zmian. Cechuje ją pracowitość oraz zdolność szybkiego uczenia się. Fallith jest ostrożna, szczególnie przy podejmowaniu decyzji. Można ją nazwać ugodową pacyfistką, która prędzej zamieni się w zająca, niż uderzy drugiego wilka, nawet w geście samoobrony. 
Żywioł: Światło
Talenty: Ma świetną pamięć. Nieźle opanowała komunikowanie się ze światem za pomocą gestów i wyrazów pyska. Zwykle wyraża tak swoje nastawienie do osób i sytuacji oraz reakcję na słowa drugiego wilka. Potrafi przywołać kulę światła, uczy się utrzymywać ją coraz dłużej. Widzi w ciemności.
Słabe punkty: Nie potrafi wydawać żadnych dźwięków, ani nie zna migowego. Nie potrafi bronić się przed atakami zarówno fizycznymi, jak i słownymi. W takich sytuacjach najwyżej zasłania się łapami, albo podkula ogon. Wiele rzeczy bierze od razu do siebie. Nie jest zbyt przekonana o własnej wartości, ani odważna. Bardzo boi się ognia. Po koszmarze sennym, nie potrafi zasnąć aż do rana. Szybko się męczy. Chociaż ma skrzydła, nie potrafi latać. 
Rodzina: Ojciec Norbert i matka Kahesia 
Umiejętności:
Szybkość: 20 pkt.
Wytrzymałość: 5 pkt.
Siła: 10 pkt.
Zwinność (giętkość): 55 pkt.
Skoki: 15 pkt.
Inteligencja: 55 pkt.
Moc: 5,00 pkt.
Właściciel: -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz