poniedziałek, 25 lutego 2019

Hitam

Wygląd: Hitam jest dość wysokim i szczupłym basiorem. Jego futro jest ciemne. Dopiero po przyjrzeniu się można dostrzec, że jego futro jest raczej granatowe, niż czarne. Podbrzusze i częśc pyska ma beżowe. Jego łapy i pysk są niezwykle smukłe, wręcz kościste. Na jego pysk opada dłuższa grzywka. Na plecach zaś znajdują się równie szczupłe co on sam skrzydła. Charakterystyczne dla niego są złociste oczy.

Imię: Hitam
Funkcja: nauczyciel logiki, sędzia, przywódca watahy
Płeć: basior
Stan: Partnerka Suzanna, choć nic do niej nie czuje.
Płodny: nie
Wiek: 7,5 roku (pozostały czas życia: 8 lat)
Agresywność dla: 1/10 watahy, 5/10 obcych, 8/10 wrogów
Charakter: Hitam w przeciwieństwie do siostry jest spokojny. Najchętniej myśli o sobie jako o pacyfiście, jednakże nie jest to całkiem zgodne z prawdą - jeśli zadecyduje, żeby w kogoś jest wart ciśnięcia w niego kulą many, zrobi to, choć tylko w ostateczności. Od jakiegoś czasu wyzwolił się spod rządów swojej siostry, której jeszcze do niedawna był ślepo posłuszny. Teraz kieruje się rozsądkiem, uważnie obserwuje otoczenie i stara się wyciągać ze wszystkiego wnioski przydatne na przyszłość. Jest bardzo spostrzegawczy. Lubi pomagać innym wilkom, lecz wie, że nie zawsze jest to możliwe. Trzyma się raczej na uboczu jako milczący obserwator. Pozwala innym działać, a w razie popełnianych błędów, naprostuje w dość delikatny sposób. Nie zwykł krzyczeć.
Pozornie sprawia wrażenie dwulicowego, jednak po prostu przyjął zasadę wysłuchiwania wszystkich i wszystkiego, co mają do powiedzenia, starając się sprawiać wrażenie, jakby utrzymywał stronę każdego z wilków, a następnie samodzielnie wydaje osąd. Nawet jeśli mówił wcześniej oskarżonemu wilkowi, iż stoi po jego stronie. Dla niektórych jest dość niezrozumiały, jednak prędzej czy później okazuje się, że jego opinia, choć niebanalna, okazuje się być najbardziej sensowną ze wszystkich. Jest zabójczo inteligentny.
Żywioł: harmonia, elektryczność
Talenty: Bardzo szybko się uczy i równie szybko lata. Potrafi sprawić, że ktoś poczuje się lepiej, a jego myśli z chaotycznych staną się ułożone i harmonijne. To wywołuje także spokój. Umie rzucać gromami, zasilać prądem urządzenia czy przywoływać elektryczne kule mocy.
Rodzina: siostra bliźniaczka - Ireng
Umiejętności:
szybkość: 38 pkt.
wytrzymałość: 133 pkt.
siła: 3 pkt.
zwinność (giętkość): 38 pkt.
skoki: 3 pkt.
inteligencja: 319 pkt.
moc: 63,75 pkt.
SG: 6
Autor: Avrille
Właściciel: Avrille

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz